duminică, 18 mai 2014

עלי, לופו ויקטור אסטרונום החובב.



אני מתעניין של יצירתיות ואני מוקסם אסטרונומיה מאז שאני מכיר את עצמי.

הטלסקופ הוא בשבילי הכלי שלוקח אותי מעבר למה שאני יכול להשיג, זה המרגל הפנימי שלי של היקום.

כאן אכל כמה הישגים שנעשו על ידי לי דרך האינטרנט. התשוקות שלי הן רבות והייתי מסוגל לפתח אותם, מבלי שידע זאת.

אני מתחיל עם התשוקה לאסטרונומיה. כמובן, בלוג זה הוא התוצאה של העבודה עם הטלסקופ שלי. התחלתי לכתוב כמה תמונות שצולמו באמצעות הטלפון הנייד באמצעות העינית של טלסקופ, ולאחר מכן קניתי עיניות ומתאמים, מצלמת הווידאו (Sony CX105), ומצלמה תמונה (D80 של ניקון) והתחילו את העבודה.

אני תיארתי את המכתשים שנתפסו בצילומים (גודל, תכונות, איך הם היו שם, וכו '), ולשים אותם לקטגוריות (תוויות) על האזורים להיחקר בקלות רבה יותר על ידי מבקרים. הבלוג שלי Astrofotografia הוא אותו הדבר עם הודעות יומיות של לופו ויקטור אסטרונומיה , אשר נכתבה בשפה אנגלית.

תשוקה אחרת שלי היא יצירתיות ועריכת וידאו.בכל שנה אני עשיתי את וידאו יצירתי אחד לפחות עם תמונות מהמסעות שלי.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu