luni, 2 iunie 2014

Editing Your Astro-Photo





הנה צעד אחר צעד, איך תמונות אלו, למי שמגלים את התשוקה לאסטרונומיה. ראשית, אתה צריך טלסקופ, ומצלמת וידאו (או מצלמה תמונה), ולצרף אותם לטלסקופ.
חיבור מצלמה לטלסקופ, נעשה בדרכים שונות: או לקנות טבעת, עם חוט למצלמה שלך לטלסקופ שלך, או על ידי מתפתל עם להקה דביקה, את המצלמה ואת העינית, אך שיטה זו עובדת רק עבור מצלמות, אשר הם לא כבדים מדי, ושנבנו ללא דיסק קשיח.
לאחר שצלמת בוידאו, העדפתי ב-HD, בבהירות מקסימלית, תוכל להתחיל בעיבוד הווידאו (אם אתה רוצה כמובן). במחשב שלך אתה חייב להתקין את סוני וגאס 10 או Registax.שניים מהם הם שימושיים מאוד לעיבוד, ואתה יכול לעבוד עם אחד מהם, אם תרצה. זה תלוי בכישורים אתה צריך ללמוד להשתמש בם.

. SONY VEGAS 10 תכנית זו בדרך כלל עוזרת לך לעשות את הדברים האלה עם קובץ הווידאו שלך:
-עובד על רמות (רמות תמונה). אתה לא צריך להשתמש ברמות בצורה מוגזמת, אבל רק כדי להסיר את הרקע הלבן. אם אתה מגזים, אתה יהיה להחשיך את האזורים הלבנים אשר יפגמו את המידע של התמונה. אתה יכול להשתמש ברמות גבוהות יותר כאשר הירח שלך הוא בהיר מאוד, ובמקרה זה ידגיש את הצבעים האמיתיים של הירח.

דיאז (הגדרה ברורה), והתמונה תהיה ברורה יותר, תלוי איך אתה רוצה את זה, אבל לא יותר מדי, כי המכתשים יכולים לקבל את הקצוות בהירים מדי, והתמונה יכולה להיות פגומה, וכן המידע יסבול.
ניתן להשתמש באפשרויות אלה תמיד.בסוני וגאס הם אחרים, אבל זה תלוי איך אתה אתה רוצה להיראות הווידאו שלך.

REGISTAX. תכנית קטנה חינם זה היא אך ורק לאסטרונומיה, והוא קל מאוד לעיבוד ולשימוש. זה יהיה ליישר את האיזור שלך שאתה בחרת, כאמת מידה בכל המסגרות שלך. Registax יבטל מערבולת בתמונה בגלל האווירה, ובסופו של הדבר נותן לך את התמונה בצורה נכונה. בכל מקרה (קבצי תמונה או וידאו), Registax ינתח את כל התמונות או וידאו, תמונה אחרת התמונה הרצופות.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu